Robin

1 februari. Robin, de uiteindelijke naam is een feit. Robin is engels voor ‘roodborstje’. Het staat voor hoop & positivisme. Het wordt onze naam.

Robin is geen groepering van opticiens, maar wil wel graag groeperen. We groeperen kennis: cijfers, strategie, marketing, social media, etalage, financiële planning, etc. Kennis die we inzetten, op maat, voor iedere opticien die het nodig heeft en die binnen een specifiek profiel valt. Robin zingt heel gevarieerd, maar wel selectief.

We starten met het begeleiden van opticiens. We zijn zelfs reeds bezig met het begeleiden van opticiens.Een aantal opticiens zitten reeds ver in de begeleiding; we kennen hun beste merken, de stocksituatie, de opportuniteiten, de cijfers. Maar ook de klantensegmenten. Welk segment groeit? Welk segment neemt af? Hoe vertaalt zich dit in glas, enz.
Het eindresultaat is een doordacht communicatieplan. En targets.

Dat is Robin. Open, eerlijk, uitdagend en soms een beetje lastig. Maar steeds positief.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s